Tuesday, April 14, 2009

final exam UTeM



Salam semua...
sekarang ni semua IPTA dah mula atau akan mula exam. Student UTeM dah mula exam dari 13 april lagi. Kat UTeM sem ni tak ada study week,agak serabut la jugak kitaorang study sem ni. Nak buat camne, dah nasib badan....
Semester ni aku ambil 6 paper dalam masa 8 hari,tempoh exam paling singkat aku pernah alami kat UTeM.Semester sebelum ni akulti aku yang paling lambat habis exam. 22 april iaitu hari terakhir aku exam,aku ada 2 pape, pagi & petang. Memang kejang otak aku nak study....

Kepada semua kawan2 dan pembaca blog ni,aku ucapkan selamat menduduki peperiksaan. Janganlah kamu semua meniru masa peperiksaan.
Hmm.....aku teringat dengan sorang classmate aku yang terhantar 'toyol' sekali dengan kertas jawapan. Nasib baik lecturer aku sporting,kawan aku tu pun selamat....

No comments:

Post a Comment