Wednesday, April 22, 2009

goodbye sem 4.....

Pada hari rabu, 23 april 2009, bertempat di Kompleks Sukan UTeM, berakhirlah sem 4 aku kat UTeM, haha.....Sem ni tak tau la kenapa course aku habis exam awal. Kalau sem sebelum ni, course aku la yang jadi penunggu kat UTeM ni sampai laa habis semua paper exam yang ada kat sini. Sem ni memang course lain jealous la dengan course automotif,he....

aku akan bercuti sampai 5 julai 2009, lebih kurang 2 bulan ++ jugak la aku cuti,
emm.... nak watpe yek cuti ni? Mulai sem depan aku tak akan duduk di hostel UTeM lagi. Aku akan tinggal di rumah sewa kat Taman Tasik Utama (TTU). Ada kawan aku bercadang (tak tau laa jadi ke tak...) nak kerja kat area Melaka ni. Aku pun kalau boleh nak cari duit, tapi rasa malas pulak nak kerja :) .

Cuba korang bagi idea sikit apa aku patut buat cuti ni....,

Kat bawah ni aku sertakan sedikit gambar penderitaan budak-budak UTeM semasa musim exam

Lihat lah betapa menderitanya mereka study....,sampaikan ada yang tak pakai baju sebab kepanasan masa study....,takpe Haikal,bila kita masuk rumah sewa, kita pasang aircond kat rumah tu

Suasana macam ni cuma boleh dilihat bila dah dekat exam je. Suasana ini tak akan dapat dilihat pada hari-hari biasa, siapa2 yang study pada hari-hari biasa memang sah ada yang tak kena dengan orang tu....

Kepada mereka yang tak habis exam, teruskan perjuangan, aku doakan kejayaan korang semua...

No comments:

Post a Comment