Thursday, April 23, 2009

aktiviti selepas habis final exam

salam semua....
aku betul2 lega lepas habis final exam, tak payah fikir nak study, sedangkan ramai lagi kawan-kawan aku yang tengah serabut baca buku (exam diaorang tak habis lagi....).

Sehari lepas final exam, kawan aku ajak makan kat McD Ayer Keroh. McD ni letaknya kat sebelah Taman Buaya & depan Zoo Melaka. McD ni dibuka 24 jam. Siapa yang nak tapau bawa balik rumah, McD ni ada Drive Thru.Sebelum menggunakan kemudahan Drive Thru, pastikan korang bawa kereta sendiri, jangan la korang dengan selamba jalan kaki pergi kat Drive Thru & order menu kat situ...... Kemudahan WiFi jugak ada kat sini. Siapa2 yang suka tengok EPL, boleh bawak kawan2 lepak kat sini sebab kat bahagian luar, ada disediakan TV flat screen.


Selepas diajak kawan aku untuk makan kat sini, aku pun terus setuju. Ye laa..., kat area rumah aku tu tak ada McD, takut kempunan je nanti masa cuti sem. Agak ramai jugak orang masa aku datang kat sini. Abang McD tu ada bagitau ada kerja kosong kat McD tu, emm....,patut tak aku kerja kat situ?

Untuk santapan aku, aku order Big n Tasty (big set), dalam set tu dapat la burger daging yang mengandungi mayonis, keju, tomato dan salad. Kat bawah ni adalah gambar Big n Tasty sebelum masuk dalam perut aku



kat bawah ni lak gambar orang - orang yang tengah sedap melahap produk Yahudi tu, hehe...ingat2 la sikit kat orang Palestin yang ditindas tu....

No comments:

Post a Comment