Saturday, August 22, 2009

Jangan Tegur



selepas tarawih dan balik dari jalan2 kat Jusco, aku pun buka komputer housemate aku sebab nak tengok cerita ni, nak tau jugak seram ke tak cerita ni

Cerita ni bermula bila Natasya (Julia Ziegler) accident & koma, lepas sedar dari koma Natasya selalu bermimpi & diganggu oleh Baizura (Nadia Mustafar), dek ingin tahu apa kaitan dirinya dengan Baizura, Natasya pergi menyiasat siapa Baizura sebenarnya...

Walaupun aku tengok filem ni pada bulan Ramadhan & secara berjemaah dengan housemate aku, perasaan takut tu tetap ada... buktinya masa tengok cerita ni kitaorang semua tutup mata, ada yg tutup mata dengan tangan, tutup dengan bantal, selubung diri dengan selimut, ada jugak yg menyorok belakang aku....(x boleh blah betul), pada aku ketakutan dalam cerita ni datang dari sound effect, kalau aku tutup speaker tu rasanya xde la rasa takut yang teramat....cuma yg tak best nya filem ni pendek sangat, duration just 1 jam 19 minit.

Harap2 lepas ni lagi banyak filem seram Melayu yg keluar sebab aku memang suka tengok cerita hantu, even aku tengok cerita hantu sambil tutup mata pakai bantal :p

1 comment:

  1. haha..lawak pulak entry ko yg ni..
    x dpt aku bayangkan boys tgk crite hantu sambil tutup muka n mata..(sorry..sambil menaip smbil gelak..):D..aunty baizura 2 jht sgt..dek krn harta sggup wat aniaya (btul ke eja ni) pd ank buah sendiri..nway,aku ske tgk time julia kne rasuk 2..muke biru..lidah panjang...
    p/s: naz..tgk2 ckit kat sebelah 2....hehehe ;p
    ~nice entry~

    ReplyDelete